#gastrofaza w internetach – jak smakuje content kulinarny? Cz. I


Jest niedziela, więc wstawiasz rosół. Bulion delikatnie pyrkocze na gazie, bąbelki tłuszczu ze zdrowej kury pęcznieją, a włoszczyzna z ryneczku niesie zapach na całe osiedle. Nie wiadomo dlaczego, dorzucasz do parującej zupy kilka goździków, liść laurowy i karczochy, bo akurat je kupiłeś. Od kiedy bawisz się w kreatywne gotowanie? Sam […]

ikona wpisu

Mniej trudne sprawy, czyli CM w służbie NGO – cz. II przykłady


Zamiast czytać akapit wstępu, obejrzyj poniższy klip. Po jakimś czasie zrozumiesz, dlaczego ta reklama go zastąpiła. A może nie. W każdym razie przygotuj się, bo niekoniecznie będzie miło, łatwo i przyjemnie. Mniej trudne sprawy, czyli CM w służbie NGO – cz. II przykłady was last modified: Wrzesień 22nd, 2016 by Marianna Chade

ikona

Jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych – poradnik sprawnego content managera (cz. II)


Badanie polskiej branży content marketingowej1 pokazało, że aż 70% respondentów zalicza pomiar efektywności do najtrudniejszych wyzwań. Jest to niepokojący wynik, tym bardziej że firmy, które precyzują swoje cele i rozumieją na czym polega efektywność w content marketingu, osiągają też lepsze rezultaty. Dlatego zapraszam do kolejnej części mojego cyklu porad, dotyczących […]

mierzenie_efektywnosc_content_marketingu

Subiektywny przegląd prasy branżowej – sierpień 2016


W sierpniu, co trochę smutne, powiało już nieco jesiennym chłodem i słońca było jak na lekarstwo. Nie jest to jednak wiedza, którą zdołamy kogokolwiek zaskoczyć, ale mamy nieodparte wrażenie, że tak jak zmienna była w poprzednim miesiącu aura, tak zmienne były nastroje wszystkich osób obserwujących branżę marketingu internetowego i nie […]

ikonaHDSsierpien

Złoty Pociąg do biedaszybów – trochę o marketingu miejsc z Wałbrzychem w tle


Jedne miasta przyciągają, inne zdają się odpychać. Nie chodzi tu o ładny ryneczek, uroczy kościółek czy odnowionych kilka kamieniczek. Każde miejsce przywołuje pewne skojarzenia, wszystkie te wyobrażenia i odczucia składają się zaś na budowę tego, co nazywamy marką miejsc, a dziedziną która się tym para, marketingiem miejsc. Miejsce wykracza jednak […]

stacja Wałbrzych Główny

Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w sierpniu 2016


W czerwcu mieliśmy EURO we Francji, w lipcu Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, w sierpniu królowały zaś Igrzyska Olimpijskie w Rio. Tego ostatniego wydarzenia nie mogło rzecz jasna zabraknąć w internecie, podobnie jak największej perły świata, wywiadu ze zmarłym księdzem, cyfr arabskich, rekordów nie do pobicia i wakacji w Łebie. Oto […]

dominsierpien

Content marketing po polsku i nie tylko – międzynarodowe badanie ICMF


Content marketing to Twoja codzienność? Świetnie! Z pewnością więc wiesz, że jednym z kluczowych elementów tworzenia strategii content marketingowej jest wiedza. Nie tylko ta ekspercka, dotycząca Twoich produktów czy usług. Także ta, która obrazuje stan branży, rynku, trendy, prognozy CM i jest wynikiem rzetelnych badań. Dzięki niej Ty i Twoja […]

11

Kto jest królem contentu i dlaczego LEGO, kolego?


Pamiętam pierwszy zestaw LEGO w swoim domu. Jak na 5-letnią dziewczynkę była to poważna zabawka. Kosmiczny statek wydawał się nie-do-złożenia. Brat pomagał (pozdro!), bo to była tak naprawdę jego maszyna. Bardzo mu zazdrościłam tej góry klocków, z której wyczarowywał czaderskie konstrukcje. Dziś jestem już nieco starsza i wydawałoby się poważniejsza, […]

dlaczego lego

Subiektywny przegląd prasy branżowej – lipiec 2016


Ponieważ półmetek wakacji minął niepostrzeżenie, przypominamy – czas na zasłużony urlop! Dla zapracowanych (jeszcze) i dla opalonych lipcowym słońcem przygotowaliśmy kolejną porcję wartościowych tekstów, które być może przeoczyliście. Nawet jeśli nie, warto do nich wrócić, czy to w cieniu ogrodowej gruszki, czy tuż przed snem w objęciach poduszki 🙂  Subiektywny przegląd prasy […]

ikonaHDSlipiec