Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w sierpniu 2016


W czerwcu mieliśmy EURO we Francji, w lipcu Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, w sierpniu królowały zaś Igrzyska Olimpijskie w Rio. Tego ostatniego wydarzenia nie mogło rzecz jasna zabraknąć w internecie, podobnie jak największej perły świata, wywiadu ze zmarłym księdzem, cyfr arabskich, rekordów nie do pobicia i wakacji w Łebie. Oto […]

dominsierpien

Content marketing po polsku i nie tylko – międzynarodowe badanie ICMF


Content marketing to Twoja codzienność? Świetnie! Z pewnością więc wiesz, że jednym z kluczowych elementów tworzenia strategii content marketingowej jest wiedza. Nie tylko ta ekspercka, dotycząca Twoich produktów czy usług. Także ta, która obrazuje stan branży, rynku, trendy, prognozy CM i jest wynikiem rzetelnych badań. Dzięki niej Ty i Twoja […]

11

Kto jest królem contentu i dlaczego LEGO, kolego?


Pamiętam pierwszy zestaw LEGO w swoim domu. Jak na 5-letnią dziewczynkę była to poważna zabawka. Kosmiczny statek wydawał się nie-do-złożenia. Brat pomagał (pozdro!), bo to była tak naprawdę jego maszyna. Bardzo mu zazdrościłam tej góry klocków, z której wyczarowywał czaderskie konstrukcje. Dziś jestem już nieco starsza i wydawałoby się poważniejsza, […]

dlaczego lego

Subiektywny przegląd prasy branżowej – lipiec 2016


Ponieważ półmetek wakacji minął niepostrzeżenie, przypominamy – czas na zasłużony urlop! Dla zapracowanych (jeszcze) i dla opalonych lipcowym słońcem przygotowaliśmy kolejną porcję wartościowych tekstów, które być może przeoczyliście. Nawet jeśli nie, warto do nich wrócić, czy to w cieniu ogrodowej gruszki, czy tuż przed snem w objęciach poduszki 🙂  Subiektywny przegląd prasy […]

ikonaHDSlipiec

Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w lipcu 2016


W lipcu dało się bez wątpienia odczuć popularność Pokemonów i szał związany z Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie. Wydaje się, że kluczową rolę w kończącym się właśnie miesiącu odegrało jednak przede wszystkim słońce. Intensywne promienie uderzyły do głowy niejednej osobie, dzięki czemu znów mogliśmy przekonać się, że internet bawi i […]

Pasted image at 2016_07_29 01_14 PM

Quiz w służbie content marketingu


Zastanawiałeś się kiedyś, jakim kolorem jesteś, albo który Smurf najlepiej odpowiada Twojej osobowości? Nie? A gdybyś zobaczył, że Maciek, z którym chodziłeś do liceum jest Marudą, a jego charakterowi najbliższy jest odcień brązowy, skusiłbyś się na wykonanie podobnego testu? Może nie każdego przekonują tego typu rozrywki, ale istnieje naprawdę spora […]

Untitled-1

Estymacja wyników kampanii content marketingowej? Pokazujemy, jak to zrobić! + QUIZ!


Kiedy mowa o content marketingu, wciąż słyszy się o dostarczaniu wartościowych treści. Tymczasem ich kreacja i dystrybucja nie są ani początkiem, ani końcem kampanii content marketingowej. O ile oczywistym dziś jest mierzenie skuteczności zrealizowanych działań, to wstępna analiza i bieżące monitorowanie trwającej kampanii nie są wszechobecną praktyką. A solidny marketer […]

estymowanie wyników kampanii content marketingowej

Subiektywny przegląd prasy branżowej – czerwiec 2016


Kolejny miesiąc za nami! Nie będziemy się rozwodzić nad pogodą (była różna), nad Euro (żal jeszcze nie minął) ani nad tym, że dzieci mają wakacje, a my nie (z tym nigdy się nie pogodzimy). Od razu przystępujemy do rzeczy – oto czym żyła branża marketingowa w czerwcu. Subiektywny przegląd prasy […]

ikonaHDSczerwiec

Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w czerwcu 2016


Mieliśmy obudzić się w półfinale, obudziliśmy się w dumnej Polsce. Dumnej z piłkarzy nożnych. To uczucie odosobnione lub zapomniane dla większości z nas, tak samo jak nieczynny internet. A co działo się w sieci w czerwcu? Jak nietrudno się domyślić, głównym tematem było właśnie EURO 2016 we Francji. Ludzi ogarnęła totalna […]

czerwiec