TOP 10 – najchętniej czytane artykuły z naszego bloga


Na naszym firmowym blogu, rok 2016 zamknęliśmy małym podsumowaniem. Opublikowaliśmy ponad 40 wpisów (głównie o content marketingu i SEO), a w grudniu zdobyliśmy aż 5 nagród w konkursie Pióra Roku. Planujemy i zastanawiamy się, co nam przyniesie kolejny rok. Tymczasem przedstawiamy listę 10 artykułów, które w 2016 cieszyły się największą popularnością […]

Content marketing - top10 artykułów

Subiektywny przegląd prasy branżowej – grudzień 2016


Minął grudzień, a razem z nim święta, Sylwester i najkrótszy dzień w roku. Chociaż teoretycznie zima dopiero się zaczęła, już niedługo będziemy wypatrywać pierwszych oznak wiosny. Zanim to nastąpi, zasypani śniegiem i owiani mroźnym wiatrem zajrzyjcie do naszego noworocznego, jak zwykle na czas i jak zwykle subiektywnego, przeglądu prasy. Subiektywny […]

ikonaHDSgrudzien

Subiektywny przegląd prasy branżowej – listopad 2016


Jeśli zastanawiacie się, czy to właściwy czas, aby zapaść w sen zimowy, podpowiadamy – absolutnie nie!  Powód jest prosty i oczywisty. Ludzie marketingu wciąż mają wiele do powiedzenia i nie zmienił tego nawet szaro-złoto-bury listopad. Tak jak obficie spadały liście z drzew, tak przez cały miesiąc mieliśmy co czytać. To, co […]

ikonaHDSlistopad

Czy Twoja kampania odniosła sukces? Poradnik sprawnego content managera (cz. IV)


Wraz ze zbliżającym się końcem roku, kończę cykl artykułów, które dotyczyły mierzenia skuteczności działań content marketingowych. Jest to idealna pora, by omówić temat ostatniego etapu analizy kampanii. Jak więc sprawdzić, czy ostatecznie spełniła ona założone cele i jednocześnie była opłacalna? Z artykułu dowiesz się: jak sprawdzić, czy kampania odniosła sukces […]

ikona roi

Subiektywny przegląd prasy branżowej – październik 2016


Październik skończył się stanowczo za wcześnie. Tekstów branżowych ważnych i treściwych ukazało się tyle, że miesiąc to mało na ich uważną lekturę. Wybór tych naj- był wyjątkowo trudny, a oznacza to jedno: poniżej przedstawiamy crème de la crème jesiennych artykułów marketingowych. Subiektywny przegląd prasy branżowej – październik 2016 was last modified: Listopad […]

10hds

Real time Penguin – małe podsumowanie


Kilka informacji o nowym Penguinie oraz tym dlaczego „brak kontroli nad linkami jest fatalnym pomysłem„, który może zatrzymać i zniszczyć działania SEO. Real time Penguin – małe podsumowanie was last modified: Listopad 2nd, 2016 by Łukasz Trześniewski

Real time penguin - małe posumowanie

Jak dobrać KPI w kampaniach content marketingowych i kiedy je kontrolować – poradnik sprawnego content managera (cz. III)


W poprzednim artykule pisałam o mierzeniu skuteczności działań content marketingowych. Podkreśliłam w nim znaczenie kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Dzisiaj szerzej opisuję to zagadnienie. Z artykułu dowiesz się: do czego służą kluczowe wskaźniki efektywności jakie KPI stosuje się w content marketingu jak możemy je podzielić jak odpowiednio dobrać wskaźniki dlaczego, przy […]

KPI w content marketingu

7 kroków do dobrego long-formu


Jakość jest ważniejsza niż ilość – to wiadomo w marketingu treści, odkąd roboty Google’a odmówiły preclom pierwszych miejsc w wyszukiwarkach. Teraz osoby tworzące content mają inne dylematy. Czy jest sens tworzyć long-form, gdy pokutuje pogląd, że nikt w Internecie nie czyta rozbudowanych artykułów i nie ogląda długich filmów? A jeśli […]

long form co to jest